Packa, packa, packa

jag ska snart ta och resa mig ur soffan och börja packa. Packa katten, packa mig, packa dator..och annat smått o gott. det blir mycket saker! Ska vara hemma i forssa till nästa fredag så... åker hem till forssa idag, och tillbaka hit imorgon, till sjukan, lägger mig under kniven och sen hem till forssa igen. Jag måste bo där hemma eftersom att jag kan i princip inte göra någonting, får inte använda handen de första två veckorna.

Så, jag ska packa nu och plocka undan lite här hemma så att det är fint sen när jag kommer hem igen. Ska även till RUSTA och köpa en kattpoopie, (mamma ville ha en hem till dom så att jag slipper släpa på den sallie har här).  By the way, så skiner solen. WONDERFUL! Då blir man lite glad.

See ya!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det går bra idag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback