måndag

Måndag, ny dag, ny vecka =). och jag är som vanligt, utan uppdrag. Fick dock ett sms av en på kontoret idag som sa att de letar efter uppdrag åt mig..så, snart förhoppningsvis!

Dagen har tillbringas tillsammans med Simone (förutom två timmar). Först kom hon hit vid 09.00 och vi hade frulledejt. sen satt vi o kollade på top model. när det var slut och vi visste vem som vann, så åkte vi upp på stan och shoppade loss på gina. (eller simone gjorde), det blev även en lunch på sandys, en het grek. SÅ GOTT! Vi gick även ner på claes ohlsons och skulle fixa lite, jag skulle bla köpa min lampa till vardagsrummet, men den var slut, skulle komma in igen i slutet av februari. =(. så jag får så snällt vänta.

sen åkte jag hem i två timmar o myste med katten. Vid halv tre tiden så for jag upp på stan igen, och träffade simone och kikki. vi gick till kumlins och fikade och pratade massa. Jätte trevligt! Jag sprang även in på indiska då och köpte en duk osm jag har kollat på. (eller egentligen är det tre bordstabletter som jag har lagt breve varandra).

Sen for jag ner till friskis o svettis och mötte upp ellinor och tränade. de var faktiskt väldigt skönt att träna idag, och det gick jätte bra! (nästan för bra).

nu sitter jag i soffan och väntar på att "raw" ska börja på 5:an kl. 21.55. Yeeeey! har väntat på att det ska gå på tv.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback