jag har isolerat mig ute på landet

Det var ett tag sen jag skrev. Enligt min "översikt" på bloggen så var det 4 dagar och 10 timmar sen. Jag har en väldigt bra anledning. Vänsterhanden blev opererad i torsdags, kl 10.00 och jag har inte kunnat använda handen..nu är det bättre.

Operationen gick jätte bra, jätte trevlig läkare. Dock inte Mc Dreamy som jag hade förra gången..men men. HON var trevlig. Så, nu är jag en hänt igen. Gjorde jätte ont första natten, men sen har det inte varit så farligt. Nu idag har jag inte haft ont alls, det är nästan så att jag börjar använda handen, sen kommer jag på att ajg inte får använda den..haha. aja. Jag tycker att jag bord ha lite ont iaf, men nej. såret började läcka redan på fredagen, för då klia de som fan, så med andra ord måste jag ha väldigt bra läkkött..haha.

så, med andra ord har min helg varit lugn. har varit i forssa och inte gjort någe. var en snabbis i nyköping i lördag o fixade lite. hann bland annat med en fika med Simone. =). myspys!

aja. jag ska se vidare på tv nu.

see ya

Kommentarer
Postat av: simone

ja fan så kul vi hade=) skrattade så mycket ju, Vill inte veta vad din bror tror om mig nu=)=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback