förkyld

Igår kväll när jag satt o kollade på tv, så frös jag så att jag höll på och bli tokig. Jag är ganska van med det ,eftersom att det är så jävla kallt i vårat vardagsrum...så jag tänkte inte mer på de. gick och la mig, var ovanligt trött, och imorse när jag vaknade så hade jag ont i halsen, kan typ inte prata. huvudet håller på att smälla i små bitar och nästan är täpp. UNDERBART! jag hatar o vara förkyld. =(.

aja, nog klagat.  gick upp vid halv tio tiden imorse och vid tio ringde de på dörren. PANIK! jag sprang då runt i trosor o linne, sminket satt kvar sen gårdagen o håret var allmänt äckligt. men vad gör de?! kom på att DHL skulle komma med katalogerna till scouterna..så jag hade inte så mycket annat val än att öppna dörren. han som kom med katalogerna fick sig nog ett gott skratt ,men det bjuder jag på. sen ringde jag till vårdcentralen på bagaregatan, så på torsdag ska jag ta stygnen. Loverlii!

ajust de..på onsdag så ska jag o sallie till vetrinärstationen i flen...sallie ska också lägga sig under kniven. ;). lillgumman har ju blivit tonåring, ....!!!. som jag skrev i förra inlägget tror jag.

jag ska ta o dricka upp de sista kaffet nu och sen börja tvätta. tvättkorgen är full, IGEN!

see ya!


Kommentarer
Postat av: simone

krya på dig vännen=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback