De senaste

Torsdag. Torsdagen den 5 februari.  Vädret är extremt tråkigt, jag har inget uppdrag och det är inte ett dugg på tv.  Jag känner på mig att detta kommer att bli en jätte bra dag! ;).

Jag vaknade ganska sent idag, (igen). Mobilen ringde och jag kämpade mig upp och till mobilen o svarade. det var anne från bosch, så vi pratade ett tag o så. Saknar verkligen Anne. Hon är go'. =). Sen tänkte jag att eftersom jag ändå är uppe kan jag lika gärna vakna till nu och äta frukost. Så, jag käkade. gjorde jätte good fruktsmoothie! med blåbär-hallon-äpple och hallon yoghurt. mums! Det var jätte gott..=). så nu är jag mätt.

Jag sitter och planerar vad min dag ska innehålla idag....ehm, 1. Plocka undan frukosten. 2. Städa 3. Plocka undan tvätten. 4...?????. 5.??????. 6. Köpa vin åt syster yster 7. städa. vilken trevlig dag det kommer att bli!

Förrästen, igår kväll var jag på "informationskväll för den nya kampanjen inom manpower". aha, intressant! Grejen var, att när jag anmälde mig trodde jag att den var i nyköping, men NEJ, den var i norrköping. Så igår vid fem tiden for jag iväg till norrköping. trevligt trevligt, vägen ner gick väldigt lätt (det är ju bara att köra raka spåret), men sen...då kom jag in i norrköping, (jag anser att jag hittar ganksa bra i norrköping), men igår fick jag en black out. jag snurrare och snurrade och snurrade runt. Till slut hittade jag fram, men då insåg jag att jag hade kört in på spårvagns spåret..!!! Ahhhh, och till råga på allt kom det en SPÅRVAGN! ja..jag vet inte hur jag löste mig ur allt det, men tillslut kom jag fram till en parkering, därifrån sprang jag till manpower kontoret.

Väl framme såg jag emot att träffa alla nyköpingsmänniskor som man inte har träffat på ett tag...jag knackade på och blev insläppt, kom in på kontoret och insåg att jag kände inte en enda människa. det var BARA jag ifrån nyköping. Jaha, vad gör lilla Maria nu..jo, hon pratar. Är allmänt trevlig. sen inser jag (tillslut) att de flesta som var där arbetar för "manpower professional" Dvs. de som har uppdrag på stora företag som VD eller sitter med i viktiga styrelser. yess, bra maria. "hej, jag heter maria, är ifrån nyköping, jobbar för indusrtri och logistik,"....bla bla bla. "jaha, ni är viktiga människor?". Hm. aja. Iallafall, det var en trevlig kväll..vi fick prata med den nya VD:n över Manpower (över typ skype) och sen marknadsansvarig för manpower. hon pratade om deras nya kampanj..och sen fick vi lite information om den nya "uppdelningen" av manpower. Så ja..det var väll värt all bensin som gick åt för att åka ner till norrköping.

Här är länken för "nya manpower kampanjen"... http://www.getbackin.biz/se/info/client
det finns två stycken ganska roliga filmer..

aja. jag ska sätta igång här hemma nu.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback