dåligt bloggande

Ursäkta det dåliga bloggandet den sista tiden. Jag har egentligen haft hur mycket tid som helst ute på landet för att blogga...men har helt enkelt inte haft någon lust.

Nu är jag hemma i nyköping igen. Åkte hem i fredags och vi firade ellinor med massa folk här hemma, senare blev det även utgång på tellus. På lördagen åkte vi hem till forssa igen,och hela familjen åkte till e-tuna och åt mat. Toook gott! =). (det hette något med "bamboo city"). aja, de hade sushi-mongolisk-asiatisk och fruktbuffé. så gott! jag höll mig i princip bara till sushin men ändå. Jätte gott. Sen senare på kvällen så stannade jag kvar i forssa och kollade på melodifestivalen.

På söndagen kom släkten ut till landet och vi åt tårta. Mums mums! Så åkte jag hem till nyköping igår kväll igen, och nu hoppas jag på att jag ska vara kvar här ett tag ;). Man har "saknat" att vara "hemma". visst det är skönt att vara hos mamma och pappa också..men jag vet inte. Går kvällen (söndag), slutade med att jag åkte hem till kusinerna och kollade på oscarsgalan. Jag gav dock upp vid tre tiden..var så extremt trött. Men de första timmarna var ju trevliga iaf. ;).

Sallie löper förrästen. Hon är så extremt jobbigt! hon var dock värre när vi var ute i forssa och alla andra katter var där. Idag har hon bara legat och sovit hela dagen.

ska fixa lite nu. får scoutbesök ikväll, så jag tänkte städa av lite granna.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh Bamboo City! Love it!

Postat av: simone

haha har med en söt liten svea här som löper ibland..hihi. vadå ute i fredags? var du det? Du skulle ju hålla dig inne=)=)=) kram

2009-02-23 @ 23:36:49
URL: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback