bakar

Nu har jag riktigt tråkigt...vet Du hur man märker det? Jag BAKAR! Hur ofta brukar jag baka? typ aldrig, men när jag väl bakar slår jag på stort. gör en super duper kladd kaka, som ida och jag ska äta ikväll. Så,...med andra ord har jag väldigt tråkigt! haha.

det blev en snabbvisit hos elin idag =). hon bjöd på kaffe o kaka. thanks! väldigt gott. Sen skjutsade jag henne till frissan. Så, det är väll i princip vad jag har gjort idag, eller jo. jag var på willys också o shoppade lite mat...träffade en gammal arbetskompis ifrån när jag var personlig assistent, så vi kom överens om att vi måste träffas o gå o käka mat eller någe trevligt. så det ser jag fram emot!

nej, nu måste jag kolla kakan. =).

see ya!

Kommentarer
Postat av: Madde

Håller med! Baka är verkligen något man gör när man inte har något bättre att hitta på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback