Sommaren 2009

Tiden går verkligen fort när man har kul. Väldigt fort. Nu var det tre veckor sen jag bloggade, och det känns som att det var igår jag skrev ett litet inlägg här. Men nej, tre veckor. Vart har sommaren tagit vägen?

Det har verkligen varit en toppen sommar. Midsommarfest ute på landet, sverigesemester med syster yster, liseberg, grönan och solning på stendörren. jag har hunnit så mycket denna sommar, men ändå inte gjort något speciellt.

Det senaste äventyret var Femundmarka 2009, läger i Valdalen Norge. Det är så skönt att vara på läger, man glider runt och pratar med alla, skrattar, sjunger och har bara kul. Allt kretsar runt lägret och byn. Femundmarka var ett fjälläger så jag har vandrat i en veckas tid. Dock bara dagsvandringar på ca 7 km. Men, ändå. Har fått maten serverad i en veckas tid, eftersom att jag var funk. Har umgåtts med härliga människor och ja, bara haft en så bra vecka. Det jobbiga kommer sen när man väl är hemma igen, då hinner verkligheten ikapp. Det är ganska sjukt, man är van att ha folk omkring sig 24 timmar/dygn, sen kommer man hem och allt är helt tyst. vilket jag tycker är tok jobbigt. Men, så är det väll antar jag. Nu är det eett år kvar, sen är det dags för DUST och ajg längtar redan.

Tack allihopa för en jätte bra vecka i fjällen!

Men, det har hänt en liten grej, (eller ganska stor), antagningsbesked två har kommit till studera.se, och på måndag den 17/8 börjar jag plugga!!!!!!!! SÅ skönt. jag kom in. Lyckan går inte att beskriva. ^^. Så, nu ska jag sätta mig vid skolbänken i tre års tid. Så, när jag är klar är jag 25 år gammal. Oj, oj, oj.

Just de, jag fyller 22 på torsdag också! =).

Ska ta och jobba lite nu. Får se hur jag gör nu i höst om jag forstätter med folksam, eller säger upp mig där och bara jobbar på cateringsfirman, får se hur mycket tid jag får över. Nu måste skolan komma i första hand.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback