myggor

Sen jag kom hem ifrån Norge så har jag upptäckt ca 10 st myggbett, och dom kliar! Det är verkligen jätte jobbigt med myggbett, speciellt om de sitter mitt på ryggen, precis på den punkten som man inte når och klia på. Extremt jobbigt. Iallafall, norges myggor måste vara genmanipulerade. När man får ett normalt myggbett så blir det en liten röd grej, som kliar ett tag, sen ger med sig. Men myggbetten man får av myggorna i norge är helt sjuka. Det blir stora bett som svullnar upp och kliar så in i norden mycket! helt sjukt.  Min arm är uppsvullen av ett myggbett, och då menar jag verkligen uppsvullen. Usch!

aja, nog klagat. Imorgon blir det jobb på cateringfirman, samma på söndag. Sen på måndag kl. 10.00 ska jag infinna mig i campus norrköping, i täppan, loakl TP1. Great! Skolbänken, here I come. ^^.

Tänkte, om jag inte jobbar så sent imorron, så ska jag ta bror med mig och åka in till e-tuna en sväng till å-festen. Men, jag lär väll jobba till åtta-nio så...vi får se. Någon som har lust att träffas annars?

NU- sängen.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Dags för en uppdatering snart kanske? =) Kram från Norge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback