västerås

Sitter nu på mitt hotellrum i västerås, på clarion collection hotells- etage. =). de ni! jag har ett eget hotellrum, som är TOK fint! Så, här ska jag nog trivas bra i tre nätter och fyra dagar..^^. Dagen har gått bra, mycket information på en gång...vi har idag gått igenom alla "praktisk" information som lön, avtal, reseersättning och dylikt. MASSA grejer.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18.00, så ska vi ha gemensam middag på folksam kontoret. trevligt värre! Annars så kommer jag att äta frukost/middags buffe varje dag. vissa har tur här i livet ;). men å andra sidan, har jag MASSA och plugga på dagarna...

aja. ska ta o göra mig lite i ordning nu..man vet ju aldrig ;).
see ya!

Kommentarer
Postat av: simone

är inte avensjuk=)=)

Postat av: my

det kommer nog gå bra med pluggandet.

njut så länge du kan :)



sen är det hem till tvätt o disk o skit igen som gäller.

2009-04-14 @ 19:59:19
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Dessan

Det låter toppen gumman!

Lycka till med pluggandet - trots blondin så är du rätt smart ;) Haha!

Puss

2009-04-14 @ 22:07:09
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback