The weekend

I fredags när jag körde hem ifrån e-tuna insåg jag det finns många bilförare som INTE ska ha körkort egentligen. Dom måste ha beställt kortet på internet eller ur någon katalog. t.ex. är det en 90 väg sitter man inte och kör 50, det är en trafikfara. Men, om man nu mot all förmodan vill köra 50km/h på en 90 väg, så fine, men kör då inte mitt ivägen så att andra bilförare, (som vill köra lite snabbare) inte kommer förbi. Eller, blinkersen den används endast när man ska förflytta bilen i sidled, INTE hela tiden. En bil, som dessutom satt o körde i 60-70 någe, hade blinkersen på hela vägen ifrån e-tuna till malmköping. Så irriterrande!

Aja. nog klagat om dåliga bilförare...

helgen har varit kanon! kom hem till nyköping i fredags vid halv fem-fem tiden. Då tog jag fram dammsugaren på en gång och dammsög av hemma, det var välbehövligt kan jag meddela! Senare på kvällen kom maria förbi och vi drack vin och grillade och hade de allmänt gött, väldigt trevligt! =). På lördagen sen, så tog jag lite sovmorron. (vaknade tio i ett!!). vid två tiden hämtade jag upp ida, johan och mickan och vi åkte ner till norrköping, på tatueringsmässan! Riktigt nice, och man blev väldigt sugen på att göra nästa tattoo, så nu har jag beslutat mig om att jag ska spara pengar och tattooa mig i höst. =).

Lördagskvällen spenderades hemma hos Johan och Mickan, med vin, bra musik och goa samtal =). På natten sen sov jag hos ida, orkade inte gå hem..så, söndagsmorgonen fick jag börja med att knata iväg och hämta min bil. Riktigt skönt med en morgon promenad, när man är lite bakfull delight, sminket sitter kvar från kvällen innan och jaa... allmänt trevligt.

Nu sitter jag hemma, efter att ha varit ute på roadtrip med syskonen och ida, och jag ska väll snart ta o börja med maten. De blir nog pasta och pastasås, (för de äter vi ju aldrig på svedeliusväg 12). ^^.

See ya!

Kommentarer
Postat av: ida

hallååå jag va också med i fredags o drack vin o grillade :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback