SOOOL

Nu är våren här, det kan jag lova! =). Solen skiner, det är varmt, idag har jag sett massa folk utan jacka, och solglasögonen ligger alltid i väskan. Då är det vår! . Jag tror verkligen att solsken o värme var det jag behövde, känner mig mer glad än någonsin! Om det beror på vädret eller någe annat vet jag inte riktigt. Men bra känns de!

Jag ska ta o börja med lite mat nu, vet dock inte vad jag ska äta. Några ideer? jag är egentligen inte hungrig, men antar att jag måste äta mat. Ehmm, adokado keso är ju alltid gott =). Får nog bli det...

jag tänkte dricka öl på torsdag, fira att jag har jobbat sista dagen på manpower, o att det är påsk och vår. Är det någon som är på? dricka massa öl, o skämma ut oss? Låter inte detta lockande?

see ya!


Kommentarer
Postat av: my

Här kommer ett supertips!

Kikärts & broccolibiffar!



Tvärgott :)



& lite alkohol skadar ju inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback