söndagskväll =)

Kvällen har spenderats hemma hos mig. Min underbara föredetta granne Maria och min käre vän idahoo camfill har varit här . kvällen började med en sväng ut till godisbron; marias kommentar va; vadå för jävla godisbro? Jadu maria, det händer saker här i nyköping vettu. ^^. Godisbron var iallafall stängd, så vi åkte vidare till Willys där det inhandlades massa gott godis, (det är ju ändå påsk). Sen styrde bilen hem till mig. Först var det Wipe out som gällde..så jävla kul! Därefter såg vi på en film, ehm..kommer dock inte ihåg vad den hette nu...

Därefter blev det massa prat och skratt om allt. riktigt nice! tack för en väldans trevlig kväll darlings!
Jag sa några fina "maria kommentarer" också..dom kan ni läsa mer om på marias blogg; (
http://myaraq.blogg.se) Ehm, dom bjuder jag på...man är väll blond på grund av en orsak?!

De är så nice när maria är här i nyköping...hon o jag är ett. helt märkligt, vi har känt varandra i två år nu (typ) och det känns som att vi har känt varandra i hela livet. Maria&Maria =). men nästa gång är det jag som kommer till Göteborg, och går på avenyyyn ;).

Måste snart ta och vända tillbaka på dygnet...allvaret börjar på tisdag! känns bra, att äntligen få en "vanlig" vardag igen.
Men inte än, inatt är jag vaken heeela natten lång! och imorgon blir det landet, besöka föräldrarna och leta påskägg. Leta påskägg är en tradition, den traditionen försvinner ALDRIG, hur gammal man än blir. Kusinerna pratade även om en sväng till Lager 157, får se om jag hänger på eller ej..plånboken börjar eka nu..=(.

aja. see ya!

Kommentarer
Postat av: My

Min fina gulleälskade Maria!

Vi borde faktiskt höras lite mer, även när jag är borta.

Jamenar,borde inte jag veta om den där jälla godisbron eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback