Söndag!

Söndag, annandag påsk, eller påskdagen? hm, har inte riktigt koll på det där. Gårdagen, påskafton, bjöds på kusinträff utanför nyköping hos pappaskusin svante, därefter for jag hem, hämtade lite viin och åkte hem till ida. Hämtade ida lite snabbt och vi gick vidare till Idas bror johan, där satt vi och drack massa och lyssnade på bra musik! lovelii. ^^. Senare blev det även utgång på tellus, helt sjuk med folk! och jag var för nykter, bara allmänt jobbigt att vara där... så, det blev en tidigt kväll, hemma redan vid två tiden.

idag har tiden spenderats famför datorn, jag har pluggat massa tills på tisdag, då utbildningen börjar! så, nu (anser jag) är jag bra påläst. Jag ska snart kila iväg till Idahoo! vi ska ha en matdejt, ska stanna en snabbis på hemköp också och hämta ett paket till scouterna. Sen senare ikväll så blir det filmkväll med de bästa. Maria, Maria och Ida =). Med andra ord, manpower, myran och idahoo =). kan man få en bättre söndagskväll?

See ya!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ihh vilken utbildning Maria?:)

Postat av: My

Klart det inte kan va bättre! ;)

2009-04-13 @ 00:38:29
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: ida

tok bra kväll !

2009-04-13 @ 01:04:43
URL: http://kexet87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback