SLUG

Det regnar ute...fast det gör ingenting, för igår var det helt underbart väder! Jag är bor ute i skogen denna helg, vid Gilwell. =).Vi var ute hela dagen igår, och jag fick färg på kinderna, eller med färg menar jag då att jag blev röd (för er som känner mig väl, vet ni att detta kännetecknar mig). får se om det blir någon mer färg, typ att det övergår till solbränna, men det skulle jag inte tro. =(.

så, idag har vi bara teoretiska kurspass inomhus. jag ska hålla ett på eftermiddagen som heter "kår, distrikt, förbund och råd". intressant va?!. ehm...det är ganska intressant faktiskt, (tycker jag ).

jopp...ska hem till mamma och pappa sen  och byta till sommardäcken, sven ska få nya pjucks! (o då menar jag verkligen splitter nya). så, nu tycker jag verkligen att sommaren/våren är här...både jag och sven har sommarpjucksen på oss =).

japp. ska engagera mig lite i kurspasset nu.
see ya!


Kommentarer
Postat av: simone

sven=)=) HAHHA bra de. Skönt att sova i skogen el?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback