skärtorsdagen

LÅÅNG fredag. =). Dagen har spenderats ute på landet hos mamma och pappa, (forssa). jag har setat ute i solen, solat näsan och pluggat försäkringar. t.ex. FAL vet ni vad det är?!

skärtorsdagen bjöd på mycket skratt, sommarmusik och alkohol. PLanen var att jag och ida skulle sitta hemma och dricka en öl eller två,det gjorde vi också, till en början. Daniel, Ellinor och Isabelle var även med hemma hos mig, och den brilljanta ideen fia med hutt kom upp, och ja...fia med hutt blev det! =). mycket trevligt. fia med hutt, sommarmusik och solsken, kan det bli bättre? nej...iallafall. efter "några få" huttar så ringde simone och frågade om jag o ida inte kunde komma dit istället, jorå, maria o ida är alltid på! =). Så, vi flirtade lite med isabelle som skjutsade upp oss till öster.

Väl hemma hos simone, där också fannie var, bleev det mer öl och shots. (by the way, jag dricker INTE sprit, jag tål INTE sprit). fannie och jag hann även med lite twist and shout. =). Sen hade ida och jag planerat att vi går till rockbaren bara o tar en öl...ehm, men i alkoholdimman så blev det istället tellus. Där mötte vi upp massa goa människor och dansade hela natten lång. Det blev även mer shottar...(som jag fortfarande INTE tål). ehm...vid två tiden så ringde jag taxi och gick barfota ut inatten. mina fötter värkte.

Men guuh vilken lyckad kväll de vart! verkligen jätte kul. ^^. det får vi göra om, snart!
ikväll ska jag ut till moster och morbror och fira morbror som har fyllt, där skulle det även bjudas på mat hörde jag..mat är gott =). sen blir det hem till nyköping igen. Filmkväll/natt kanske?

see ya!

Kommentarer
Postat av: ida

jaa de va en sjukt bra o lyckad kväll !!! :) som ska göras om snart.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback