sjuker...

Jag fick feber inatt på jobbet...hemskt. hatar o ha feber. Antingen är man så varm så man håller på o dö, eller så fryser man arslet av sig.=(. iallafall, jag höll ut hela natten...kom hem, stoppa i mig massa alvedon och sov ett bra tag. Nu sitter jag här..framför datorn, som vanligt ^^. Ringde till manpower förut och sa att jag är hemma inatt, mår inte riktigt bra. Har typ fortfarande feber, o huvudet håller på o sprängs. Nej, usch! jag har inte tid att vara sjuk!

Solen skiner idag iallafall, och jag har hittat massa  sommarmusik på datorn som har spelats på högnivå. ^^. Jag vill göra någe kul, ha någe kul att se fram emot. Jag vill ha sommar nu. Dricka öl och ligga o steka i solen, dricka öl och vara nere i hamnen. Ge mig sommar NU!  A nej..vill göra någe kul, nu. några ideer?

see ya!

Kommentarer
Postat av: ida

öl, öl och öl. låter som en kanon sommar !

saker att se framemot..

tatueringsmässan !!

sola o bada vid stendörren :D

äta mjukglass i hamnen ! :D

onsdags bilträffar i hamnen.. :D

Postat av: emma

kanske ska du bara se till att bli frisk gumman o sen göra en massa roliga saker! =)



vad gör du den 15/4?

PUSS!

2009-04-07 @ 19:20:26
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback