Onsdag

Imorse ringde klockan halv åtta, tänkte att jag behöver ändå en timme på mig. (skulle duscha, fixa mig o äta frukost). Mobilen började ringa och jag vaknade, relativt pigg. Men jag tänkte, jag hinner sova tio minuter till..tio minuter gick väldigt fort och jag vaknade ännu en gång till och denna gången stände jag av alarmet på mobilen, OCH somnade om!! Jag vaknade igen vid tjugo över åtta, och för att vara i god tid till folksam skulle jag vara tvugnen att åka vid halv nio... ehm, ni som känner mig väldigt väl att jag är inte vaken på morgonen och tar väldigt lång tid på mig. Så, skulle man ha mätt min panik på en skala skulle den ha varit väldigt hög. Men, jag hann duscha, sminka mig o packa iordning allt. (frukosten fick jag dock hoppa över). det bästa av allt, jag var på folksam redan tio i nio! Fattar inte hur jag hann bli klar så fort.

Dagen har sen innehållit repetetion från i måndags och massa juridik..skattejuridik, försäkringsjuridik och information om olika bodelningar. Det fattade jag riktigt bra! men, sen började vi diskutera det här med P och K försäkringar igen, och då var jag lost igen. Men men. Som våra föreläsare/lärare säger, när ni väl sitter ute hos kunderna faller allt på plats. Jag får försöka tro på det.

Nu sitter jag på hotellrummet. har varit nere och ätit jätte god mat. jag bor dock själv på hotellet denna vecka, vilket är väldigt tråkigt..har ingen direkt att prata med. TUR att datorn, internet och msn finns. ^^.

Ska dyka ner i böckerna nu och plugga litegranna... försöka förstå allt med P & K försäkringar/sparande..:!
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback