Mat-Vin-Dator-Tv kväll hemma hos dess

Dessans o min tisdagskväll.
Jag hämtade dess vid kvart över åtta på tuna, när hon slutade jobba.
Ett snabbt stopp vid Pizzeria Grodan, kvällens mat Dess- kebabtallrik, Maria- mozarellasallad. Gött som fan!
Bilen hem till dess, mat. Mätta o belåtna öppnade vi vinet och satte oss vid varsin dator.

Så, sociala har vi varit hela kvällen..haha. Nej, så farligt är det inte. Har varit tok mysigt. Vi träffas ju inte så ofta numera tyvärr, därför är det extra bra att delar av min utbildning är lagd i e-tuna! Kvällen har bjudit på desperate houswives, hells kitchen, sex and the city och en hel del pluggande för min del. På morgondagens schema står det; skattejuridik. Lovelii!

Nu ska jag nog gå och sova..klockan börjar bli mycket.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Dessan

Pluggande??? Liar ;-) Mohahahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback