måndag

Jag har nu fått nyckeln (eller kortet) till mitt hem denna vecka. Clarion hotell, som denna vecka är i E-tuna i gammla munktella (eller hur de tavas) lokalerna. tok fint! Imorgon natt, tidsag, ska jag dock på hemma hos dessan! :). Så, jag hoppas på en riktig tjejkväll då..kanske lite vin också?

Idag har vi pratat om pensions och kapitalförsäkringar... o massa. mitt huvud bara snurrar! usch, hoppas att jag får någon klarhet i allt snart. Lunchen spenderades med dessan, myspys! resten av kursdeltagarna blev lite besvikna för att jag svek dom på lunchen, men jag får ta igen det hela veckan!

Ikväll ska jag till gnesta, av alla ställen... de är kretsträff för södra kretsen, så jag ska dit o prata "effektiv struktur" visst låter de intressant! ^^.

Seeya!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Det VAR inofficiellt! Nu är det istället galet officiellt! Haha! ;)

Postat av: My

Nja, låter inte alls kul det där du ska joibba med.

2009-04-20 @ 18:26:12
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback