måndag

Tredje veckan, första dagen är avklarad. Idag stod "bildförsäkring" på schemat. Väldigt intressant! Jag fattade allt, och dt visade sig i slutet av dagen då vi hade ett test..och jag vart en av de tre bästa och fick PRIS =). haha, första gången jag får pris på ett test...så, jag får skryta lite! ^^.

Nu ligger jag på mitt hotellrum. O denna vecka bor jag i "clarion collection room", dvs lite lyx! =). jag har en dubbelsäng, istället för två enkelsängar, kaffe/te/oboy på rummet, dvdspelare, morgonrock o högtalare till ipoden. =). perfekt! dessutom ett litet till plus, jag har utsikt över stora gatan här i västerås..riktigt nice! Jag ska nog klara av att bo här i tre dagar/två nätter.

Aja, skriver mer sen!
See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback