Lång resa hem

Äntligen tillbaka på hotellet! resan hem var lååång. jag åkte iväg ifrån gnesta, åkte genom skogen..o sen svängde jag ut på motorvägen. Jag åkte säkert några kilometer, sen började bilen lukta brännt!!! PANIK. Stannar, känner på däcken, helt okej..känner sen på bromsarna och vänster fram broms var kokhet!

I ren maria panik ringer jag till pappa och säger ; Hej, min bil är varm..men bara däcket, vad gör jag?!". Pappa sa; kör fram o bak och bromsa hårt". Gjorde de, sen vart det bättre, så jag kunde åka "hem" till e-tuna. Jag blir SÅ trött på bilar. dom ska bara fungera.


Aja,nu är jag iallafall hemma och kollar på project runway. jag upptäckte här förut, till min stora förskräckelse, att kanal5 inte finns här på hotellet!! Så, på onsdagkväll kommer jag att bosätta mig hos någon som bor i e-tuna och se på greys anatomy. bara så att ni vet!

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback