Home sweet home

då var man hemma i residens staden igen, även kallad Nyköping! Det är väldigt skönt att vara hemma. Okej, det är väldigt bekvämt o skönt att bo på hotell, men inget går upp emot ens egen säng. Kom innanför dörren förut och såg att systra mi har varit så snäll o städat, jag har lärt henne allt jag kan ^^.

Ikväll blir det myshemmakväll med Ida och ellinor. Är ganska trött, så lär inte orka göra så mycket mer. Jag lovar ,efter en hel dag med massa diskussioner om pensionssparande, både enligt ppm, avtal och medlem...och både traditionell o fondgrundande pension, då blir man trött..eller, helt slut med andra ord.

See ya!

Kommentarer
Postat av: My

Maria, jag föddes också med pefekt syn, detta har kommit på senare år, så att säga ;)

Postat av: fanny

Hej! Kul att hitta dig! Hoppas allt är bra?! Kram

2009-04-19 @ 17:13:30
URL: http://float.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback