home sweet home

Klockan ringde imorse vid sju. Jag var så trött och tänkte att jag kan snooza ett tag, klockan blev halv åtta, kvart i åtta, och åtta. Tillslut tog jag tag i mig själv och gick upp. Frukost på hotellet, gött och sen iväg till Folksam. Lektion hela dagen, dagens föreläsningar handlade om, villaförsäkringar och "de trygga boendet". Jag hade hoppats på att få sluta lite tidigare, men den sista föreläsaren vi hade, tyckte väldigt mycket om att prata...så, kvart- tio i fyra kom jag ifrån kontoret.

Innan jag åkte hem till nyköping, tog jag en sväng förbi Flen och springde in på systemet åt mamma o pappa. Sen hem till mamma och pappa. Där blev jag bjuden på mat..tack så mycket! =). så, jag slapp laga mat idag.. vet inte när jag lagade mat sist, helt sjukt. Sen äntligen, åkte jag hem till nyköping.

Nu har jag intagit soffläge och tänker inte resa mig härifrån förens jag ska gå o sova... så skönt.
morgondagen kommer att innehålla städning, bolaget, mat o viiin =). nice!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback