handla-dela-äta

Sitter nu med en kopp kaffe i handen, egentligen borde jag inte dricka kaffe nu, för jag måste sussa tidigt ikväll ... hm. vi får se hur det går med den saken.

jobbade sista natten inatt, gick av vid 06.00 imorse. kom hem, käkade en macka och sen sov jag. hade tänkt att gå upp vid tolv tiden..men när mobilen ringde var jag fortfarande tok trött.. så, ida ringde sen och väckte mig vid halv fem!!! ehm, så jag har inte gjort så extremt jätte mycket idag. ida kom hem till mig vid sex tiden, och vi åkte och köpte mat till lunchen i morgon. Sen har vi sorterat upp den här hemma, tok duktiga har vi varit! =). Jag håller på raggar med ida i scouterna.

Ah, helgen ja..jag ska ut i skogen, (igen), och ha en SLUG utbildning. härligt härligt. kanske har skrivit det förut? ehm, aja, upprepningar är bra. ^^. Det ska bli så skönt att komma iväg igen, och bara vara. jag behöver det känner jag. KOmma iväg och inte behöva tänka så mycket. Jag ska hålla i lägerbålet imorgon kväll, och i ett kurspass på söndagen. Sen välkommst/presentationen imorgon, och ansvarar för lunchen, så det är ju inte så mycket :P: aja. det blir nog bra.

kanske ska vara lite social med ida nu. =).
See ya!

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha ida i scouterna?? oj nu blir jag räddis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback