dag 2

Dag 2 är avklarad. Jag vaknade imorse med huvudvärk och halsont, min första tanke var; NEEEJ! jag har ju inte tid att bli sjuk. Iallafall, gick och åt en väldigt god frukost. (finns det något bättre än hotellfrukostar) Sen kilade jag iväg lite tidigare och sprang in på närmaste tobaksaffär och köpte halstabletter.

Lektioerna började vid 09.00 och idag har vi diskuterat sjukförsäkringar, och dylikt. vad som gäller enligt lag, enligt avtal och vilka tillägg det finns. Vi har pratat om förmånstagare och avtalsgruppsförsäkringar och mycket annat. Jag har ändå hängt med väldigt bra, har väldigt bra koll faktiskt! Vi avslutade dagen med att gå igenom informationssäkerhet..vilket mycket handlar om sunt bondförnuft.

Iallafall, nu sitter jag på hotellrummet igen och har fixat inbjudan till spårarscoutlägret i sommar. halsen värker fortfarande och huvudet snurrar..men så äre!

Ikväll blir det buffe på hotellet, lite ´prat och sen sova tidigt tror jag. (ska förska plugga litegranna också).
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback