cilivisation

tillbaka till cilivisationen! kom hem till nyköping vid straxt efter åtta tror jag. Utbildningen var klar vid ca 16.00, då for jag hem till mamma och pappa o fixade sommarpjucksen på sven. så, nu har han nya sommardäck, så fin så! Efter däckbytet bjöd mamma på mat, hasselbackspotatis, kyckling med svampsås o sallad. Gott!

mätt o belåten for jag hem till nyköping. var väll hemma i en timme kanske, sen åkte jag iväg till simone och slingade hennes hår. blev så fin så! o nu sitter jag här. jag borde vara trött, men nej! vilket är ganska bra, måste vara upp sent ikväll, så att jag sover länge imorron och kan jobba hela natten. Det är bara tre nätter kvar nu, sen är jag inte manpower maria längre. Känns ganska konstigt måste jag erkänna...har ju ändå jobbat för manpower nu i två år, det är en ganska lång tid!

aja. jag ska försöka få lite energi till att sammanfatta alla utvärderingar nu.
see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback