Check

Checklista för påsken;
- Ris. Fixat, men dock inga fjädrar, är detta ett måste?

- Påskpynt, kärringen hänger i fönstret och glor på mig.

- påskägg till nära och kära. De nära och kära får ge mig påskägg istället

- Kläder till kusinträff på påskafton. Jag tar på mig väll någon gammal trasa, det är ju bara pappas kusiner (!). Ehm, nej. PANIK, ska upp på stan nu vid tre och hitta någe "påskglatt"

-Påskstädat? JJag julstädade, och vårstädade förra veckan...räcker de?

HUr många ägg har du fått/kan tänkas få?
Jag har fått två ifrån Manpower. Tackar så mycket! (med massa äckligt godis). Väntar mig att få minst ett till. Enligt systra mi ska vi ha påskäggsutdelning hemma i forssa på måndag. (kom ihåg att skriva detta i almenackan).


Nu då? Duscha, sminka, klä på och sen upp till stan.
Ikväll då? Massa öl för att fira att jag har slutat på manpower. Maria reunion?

Kommentarer
Postat av: my

Haha, & påskpromenaden då?

Avklarad ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback