tvätta...och så

Onsdag innebär för mig tvättdag. Kollade in i garderoben igår och insåg att tvättkorgen var så full att den nästan gick in till tvättmaskinen själv. Så, jag insåg att nu är det dags att tvätta! Sallie blev jätte glad när tvättstället kom upp efter första maskinen..tvättstället kan man nämligen hoppa upp på och sova där eller hänga i kläderna...aja, hon är ju söt iallafall.

Jag är billös from idag också...bilen är hemmma på service hos pappa...så, jag är billös i några dagar. Får sätta mig åp cyckeln o trampa iväg istället om jag vill någonstans.

Försäkrnignskassan ringde nyss...min läkare har skrivit fel på intyget...att jag är halft sjuksrkiven ffram till den 19/10, och sne helt sjuktskriven..fast jag opererade mig den 10/10...JAG BLIR TOKIG! nu måste jag få tag på honom och tellefontiden har stängt...försäkrningskassan väntar nämligen med utbetalning tills at de har fått ett läkarintyg som kompletterar de gamla...TOKIG!¨

Nej, nu är det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback