Soffornas soffa!

ellinor och jag åkte ner till Willys ikväll, vi skulle bara in på willys och köpa frukt o grönsaker...hm, men maria fick en tanke att vi kanske ska ta en sväng på Jysk också, så vi gjorde det. Och jag hittade min soffa! Som jag vill HA! Så...jag ska fundera och sen beställa den. Men det finns ett problem, den är mörkgrå...hm, passar denna in i min inredning?! NEJ!

Så, då började det snurra i mitt lilla blonda huvud, grå soffa?! det är inte vad jag har planerat, så för att jag skulle lugna ner mitt huvud lite så svängde vi in på holmgrens också, och började kolla på tapeter. det finns så mycket fint! så, nu snurrar det bara ännu mer. Men, det blir nog den gråa soffan och sen mörkgrå tapeter och en fondvägg, med MASSA mönster. Tror jag iallafall.
Tänk vad mycket som kan hända på en måndagskväll.

The Sofa, =), (eller hur det stavas)


Kommentarer
Postat av: iiiida

den va fin. men.. har hört massa dåligt om soffor från jysk :(

2008-10-06 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback