J*vla skit ställe

Jag blir så trött. SÅ TRÖTT! Imorse ringde klockan vid åtta, och ajg gick upp kanske, hm. 08.15. Gav sallie mat och sen ringde jag till ortopedkliniken, alltså ungefär vid 08.30. Vet ni vad kärringen i telefonsvararen säger; Ortopedklinikens telefontid är nu stängd. Våra öppetider är må-to 08.00-11.00, fre 08.00-10.00." OKEJ?! Jag ringde halv nio...jag blev arg och ringde växeln på sjukan.."Hej, jag kommer inte fram till ortopedkliniken, varför?" antagligen är telefontiderna/listan full...så du får försöka imrogon istället. TACK OCH HEJ!

Jaha...så, imorgon får jag gå upp ochj slåss med alla pensionärer klockan prick 08.00, och inte en minut senare.  men jag måste egentlignen nå dom idag, annars får jag inga pengar imorron! Jag ska ju inte rnigao ch klaga att "Aj, aj aj..jag har så ont..bla bla bla". Utan " HEJ, eran läkare har gjort fel, komplettera mitt läkarintyg så att jag får pengar, TACK". Men nej...nu får jag ingen utbetalning imorgon..fan.

Tur att ajg får bra lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback