I'm back!

I'm back! Det har nu gått en vecka (igen), sen jag bloggade. Ber om ursäkt för detta. Men, jag har en bra anledning! I fredags så opererade jag handen...högerhanden.

Jag var jätte nervös innan! Jag har nämligen aldrig opererats förut, så jag visste inte om det skulle göra ont  (eftersom att jag bara hade lokalbedövning), hur lång tid det skulle ta, eller någonting! Iallafall, i fredags halv nio var jag uppe på ortopedkliniken, fem över halv nio någonting kommer doktorn och hämtade mig (som för övrig var ENORMT snygg, min egen Mcdreamy). Jag fick lägga mig, och de började med bedfövningen, som gjorde ont...men jag har varit med om värre. Sen började dom, och det kändes inte ett dugg! Så, jag började kanske vid tjugo i nio, var klar vid nio-fem över något. Det gick snabbt med andra ord. Sen fick jag gå in till arbetsteraupten och sen åka hem. Tack papp för att du skjutsade mig, hjälpte mig med jackan och bjöd på fika. Sen fram till idag har jag knappt kunnat använda handen..vilket har varit väldigt intressant. Har haft ont, ingen styrka och i början ingen känsel, men nu börjar handen funka. Så, då tänkte jag att nu kan jag ju börja blogg igen!

I lördags så var pappa, jag och ellinor på design och inredningsmässan i Älvsjö (på stockholmsmässsan). det var jätte kul! jag var där för att få inspiration till vardagsrummet. Så, Jon (inredaren ifrån bla Roomwervice) var där och hade föredrag, jätte bra! Sen var även johnny och mattias där ifrån room service...jätte trevligt vardet!

Sen på söndagen så var jag på distriktsstämma för Södermanlands scoutdistrikt, i torshälla. det gick bra...! Ehm, jag är nu nyvald distriktsordförande för södermanland! Känns jätte bra! Lilla jag, Maria 21 år, distriktsordförande. Jag är nog den yngsta som hr varit ordförande i södermanland. Great! Nu ska det ske förändringar!

Annars har det inte hänt så mycket.har varit hemma i forssa hos mamma och pappa tills igår kväll..har inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt, för handen skull. Så...det har varit lugnt.

Idag kommer Maria (wedholm) förbi här och ska ta en kaffe! myspys! =). Imorgon blir det lunch med maria (starck) och sen öl på kvällen med ida! nice nice*.
(förstår inte varför jag dras till marior, maria hjort, maria weedholm, maria starck...haha) Det är så roligt för maria w, jobbar för manpower också..så vi är Maria från Manpower! =). ^^.

Aja, ska snart kila iväg och möta maria på EUU..så. Men nu lovar jag att bli bättre på bloggandet! för nu har jag ju lite tid över...

Kommentarer
Postat av: emma

åh grattis till ordförandeposten, lär bli toppen! =D

..och vad skönt operationen verkar ha gått bra!

puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback