heladag i tuna

Har haft en heldag i e-tuna idag. Åkte iväg till Flen och hämtade ellinor vid ett, så for vi iväg..MOT E-TUNA! =). Väl framme gick vi med bestämda steg emot mäster skoog, (tror jag att det heter), iallafall..ellinor provade balklänning efter balklänning, sen hittade vi THE ONE. en jätte fin, grå. så hon hängde undan den tills på fredag. Dess o elin kom förbi mitt i allt balklänningprovande, och var bra domare i valet av vilken kläning det skulle bli.

Sen tog vi en fika på stan, och gick en snabb sväng i några affärer...sen kom jag fram till att jag gillar tuna park bättre, (och jag tror att de andra höll med), iallafall, vi åkte ut dit istället..oc hsprang på affärer. ALLA affärer. Jag shoppad en grå pennkjol på Gina, får se om jag behåller den..den var söt, men jag vet inte. Ellinir shoppade iallafall..mycket!  Efter det sista affärsbesöket, som var på skopunkten, så åkte i till max och åt..GOTT! =). sen for vi hemåt till forssa igen.

Nu sitter jag här framfrö tvn och sen på miami inc. De gör så fina tattoos, blir så extremt sugen på att göra en fjärde, speciellt när jag fick kika på dess nya idag också.... men men, det tar nog ett tag innan det blir en till..först ska jag få ordning i vardagsrummet, viket dt kommer at gå åt mycket pengar till..hm.

aja. see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback