Girls night out

Ännu en söndag. Ännu en gång sitter jag här i soffan i mysbyxor och linne med datorn i knäet.  Klockan är nu tre, gick upp vid tio-halv elva tror jag, gick direkt från sängen och hit till soffan. Haha, slösöndag. Men jag har faktiskt varit lite duktig, håller på och tvättar, har tvättat två maskiner,så nu är det bara en kvar sen är jag klar med all tvätt. (och då menar jag verkligen ALL tvätt). sen har jag fixat massa med scouting... mailat, organiserat, planerat, fixat och trixat. Men, nu är det nästintill klart, eller jag kan inte göra så mycket mer nu.

Igår var det Girls night out som gällde...(som sen blev girls+ två killars night out). Förfestade hos Ida, tre  blondiner, tre brunetter och två killar, sen vid elva tiden drog vi ner på stan. vi skulle till birgers men när i kom utanför idas dörr så beslutade vi oss för olearys istället. Vi gick ner på stan, tog ut pengar och sen till olearys, där hela kvällen/natten gick åt att dansa, dricka och prata...jätte kul! massa folk (dock mycket yngre, men lammkött är ju trevligt) ^^. Träffade även Henkan! Det var grymt länge sen, så det var kul att sitta och prata med honom ett tag...eller, jag pratade nog mest, massa. Förstår inte att man kan ha så mycket att säga efter några drinkar....och några öl. Ehm, och lite till. haha! men det var trevligt iallafall! =)

vid halv två tiden tyckte jag, ellinor och maggie att nu får de vara nog, så jag ringde taxi, vi beställde fyllemat och sen åkte vi hem. Och nannade...(efter att jag hade ätit min mat, som var så JÄVLA GOD, vilket jag konstaterade många gånger igår). haha. ja, mitt mål igår var att bli onykter, och det blev jag!

Idag, är det som sagt tvättning som gäller..ska snart rycka upp mig och ta på mig lite kläder och gå o hämta min dricka, smink och bil hos ida...men det regnar och blåser ute, så det känns inte så lockande måste jag säga. men men.

by the way, köpte en jätte fin kjol i fredags! I love it =). haha. (jag som aldrig använder kjol, går och köper den dyraste jagk an hitta på mq, det är bra maria. smart!).

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback