Fre-lö-sö

Bloggandet har blivit lite dåligt de senaste dagarna, (jag ber om ursäkt för detta), har haft "fullt upp" , och inte orkat setat mig vid datorn, men nu hamnade jag här framför skärmen, och tänkte att då skriver jag några rader.

Sitter nu hemma hos mamma och pappa hemma på landet, i mörkret och kylan. Usch, det är verkligen höst ute idag! Jag åkte hem hit till Forssa igår eftermiddag någongång. Pappa var hemma och fixade det sista på fönsret i vardagsrummet,så då tänkte att jag att jagmåste ändå hämta min bil, som har varit här på service, så jag åkte med (och slapp betala ca 50 kr på bussen).

Ännu en helg/vecka har gått..läskigt alltså. Snart jul! Ifredags var det lön, nice. Ida och jag gick till håraktuen och klippte oss, jag färgade även håret, så numera har jag lugg, HELLUGG! =). haha. helt annorluna från vad jag brukar ha, men det är fint =). Sen gick vi på stan hela dagen med Elin och jeanette, jag var även nere på VC och tog stygnen. Senare på fredagskvällen blev det inflyttningsfest hos stina o hennes kille, och sen utgång på tellus. det var PINSAMT lite folk ute i fredags, det var ju lön, VART var alla?! Pinsamt. Iallafall, tjugo över ett så drog troen, jenny och någon mer (karin tror jag) med mmig till rockbaren, så jag satt där ett tag, sen mötte jag henke utanför så vi delade taxi hem. Han lovade även mig en kaffe nästa vecka, (så jag kommer och kräver min kopp kaffe henke).

LÖrdagen vaknade jag av att Sallie kom in och skrek, hon var hungrig. Så, jag kämpade mig ur sängen och ut i köket. Usch, hatar morgonarna e fter man har varit ute..ävn om man inte har druckigt så mycket, så är man SÅ seg. iallafall, simone ringde och behövde min hjälp på stan...så, jag kilade upp dig (efter att ha sminkat bort de svartaringarna under ögonen). Vi gick på stan hela dagen och testade i princip alla kläder som fanns, tillslut hittade hon en jätte fin kjol på micke & co. När vi var inne på Mickes så ringde pappa och ville bjuda mig och ellinor på lunch, så vi åt lunch på kumlins, mysigt!

Och nu sitter jag här. Helgen i kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback