Sjuker...

tisdag. utan uppdrag. Undrar om jag kommer att få något uppdrag innan jul?! tror inte det. det är bara TUR att jag får månadslön ändå.

Japp...tisdag. Igår var det filmkväll hos almarna. Vi såg på två filmer, en skräckis och en komedi. Får jag välja så skulle jag bara ha sett komedin..(jag som inte är ett stort fan av skräckisar).  Iallafall, igår när jag kom hem så hade jag extrem huvudvärk, ont i halsen och antagligen feber också...så ja. KUL!

idag när jag vaknade så satt huvudvärken kvar, och jag kan knappt prata pga halsen...så, TACK ELLINOR! Jag var nämligen snäll och tog hand om henne i helgen, då hon hade feber, och det här är tacken?!. fan.

snart kommer maria hit och ska dricka lite kaffe och prata lite skit. Nice*.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback