Utan uppdrag

Är hemma idag, utan uppdrag. Samma igår. Lite segt, å andra sidan är jag ju van med att gå hemma...fast jag hade sett fram emot att börja jobba nu... men men.

så, idag så åt ellinor och jag frukost på mc donalds (syster är sjuker, så hon bjöd mig där). Sen åkte vi ut till EM och tittade på soffa. hittade en jätte fin tre sits med divan, i mörk beige, för 8000 kr. (bryssel heter den). så, det var ganska bra pris tycker jag..blir nog den när jag  väl kommer till skott och köper en soffa.

Nu ska jag ta o städa av lite granna..och sen börja med maten.

Just de, vi hade vattenläcka i tisdags morgon, så då var vi utan vatten. Idag är det en till läcka! precis utanför vårat hus..så vattnet på toaletten är SVART! jätte äckligt. Men, dom håller på och fixar med det nu..så, snart har vi vanligt vatten igen hoppas jag!

Japp. MOT DAMMSUGAREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback