Utan uppdrag igen...och SNÖ

vaknade imorse när mobilen ringe, 07.30. Tittade ut genom fönstret och såg bara vit snö. MASSA vit snö. Jag tycker verkligen inte om snö, speciellt inte när man är tvungen att gå ut i de, eller när det snöar och TOK blåser...usch. så, jag låg kvar i sängen i säkert två timmar, sen gick jag upp. Gjorde kaffe och nu ligger jag här framför tv:n.

Manpower har inte ringt idag heller, så jag är utan uppdrag...börjar bli lite segt nu att gå hemma..jag vill komma igång och få tillbaka vardagen! börjar bli så extremt segt/tråkigt att gå hemma nu...men men.

dagens mission: ehm...ja. ska kila iväg till djur magasinet och willys och handla lite. Skulle behöva gå upp på stan och kolla vinterjacka...men jag orkar inte riktigt. Så, det får bli någon annan dag. (jag tror nämligen inet att jag får något uppdrag på hela veckan). ehm ja. ska ta en kopp kaffe till nu...

see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback