The weekend

Så var helgen över, ännu en gång. Det har varit en väldigt lugn helg. Åkte hem till mamma och pappa i fredags, åt jätte god tacos, drack jätte gott vin och såg på idol. En riktigt hemma mys kväll. Det var så skönt, att bara vara hemma en fredag  och inte göra något, (det var nämligen väldigt länge sen det hände). Lördagen. Ja, gjorde i princip ingenting då heller. Jag gick en lång promenad på dagen i det udnerbara vädret! Sen var jag hönsmamma åt ellinor, (som var genomförkyld och hade feber, så nu räknar jag dagarna/timmarna innan jag ligger sjuk också). Sen på kvällen hyrde daniel och jag två filmer, Horton och Ironman som vi kollade på när mamma kom hem från jobbet.

Idag, söndag, så åkte jag hem till nyköping vid tolv tiden, gick på stan en snabbis och gick sen upp till simone och drack kaffe. Myspys! Nu ikväll hade jag utbildningsmöte för SLUG utb, som ska genomföras i vår. Så, jag hade folk här och vi planerade och brainstormade. Härligt! så, nu är kursen klar.

ska snart nanna. får se om jag får något uppdrag imorgon..annars såååå, hittar jag på någe. film imorron kväll med ida iallafall, det blir dagens höjdpunkt. kanske ska äta mat tillsammans också?!

Well anyway.  natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback