the last day

Japp...då var sista lediga (sjukskrivna) dagen över...egentligen var det i fredags, men jag vill räkna idag som sista dagen... imorgon, den 17/11 börjarj ag jobba igen. jag har varit sjukskriven nu i fem veckor! helt sjukt..vart har tiden tagit vägen? gått så väldans fort...

iallafall, börjar jobba imrgon. har dock inget uppdrag än..så jag får se om manpower ringer imorgon och meddelar hur det blir..spännande! annars får jag gå hemma..utan uppdrag! skulle vara ganska skönt för nu har man vant sig vid att gå hemma...får se

jag borde egentligen sova vid den här tiden nu, eftersom att jag ska upp relativt tidigt...(07.30, som är EXTREMT tidigt, om man har varit ledig i fem veckor). men jag har vänt lite på dygnet ,så jag är inge trött...ska fixa lite med ipoden, sen får jag se om jag kan nanna..I hope so!

så, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback