Rättelse

Tillbaka i metropolen Nyköping. Skönt. Det var ganska skönt att åka ut på landet ,och bara vara några dagar också...men, nej, det är ju just det, "bara vara" , jag blir TOKIG! visst, första dagen är det jätte skönt att bara gå runt där hemma och bara vara..men sen, andra dagen. TOKIG!

Hm, så nu är jag tillbaka. ska ta o städa av lite nu, och plocka undan tvätten...sen ikväll blir det inflyttningsfest hos Cicci och eventuellt utgång..får se om jag hänger på. Kollade mitt konto och Taxi Nyköping har dragit massa taxi resor...ehm, som jag redan trodde hade dragits men NEJ! aja..får se ;).

får utbetalning från försäkrningskassan nästa vecka så, jag lär klara mig =). haha.


Just de, fick ett väldigt intressant meddleande av Maria på facebook. "har du flyttat?". Ehm, nej...kollade bloggen och såg att jag i ett gammalt blogginlägg skrivit "nu har jag bott här i två och en halv månad", ehm. RÄTTNING. jag har bott här nu i två år och 1 ½ månad..så. jag bor kvar där jag alltid har gjort...=).

ska ta o städa nu, oc hplocka tvätt...Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback