Onsdag

Japp, då har halva veckan gått då. Onsdag idag. Det är en grå och trist onsdag. Usch. Jag är fortfarande genomförkyld. Min hals har lagt av helt nu... men, vem behöver kunna prata?! Aja.

Jag, Ida och Idas bror Johan var ute på Arnö igår hos "The tatuerare", så. ida gjorde sin rosa diamant, och jag fyllde i min tattoo på armen...så, nu är den tok fin. =).

ellinor kommer hem hit idag, så jag tänkte att vi ska åka och handla mat på eftermiddagen. Ehm, egentligen får jag inte gå utanför dörren för mamma. (fastän att jag är 21 år gammal, så bestämmer mamma över mig. Iallafall när jag är sjuk). Så, jag får se. mamma och ellinor skulle gå en sväng på stan..och det är jag också sugen på. Men, jag måste nog bli frisk. Eller "måste nog". Jag MÅSTE bli frisk...

Jag ska ju leka bonde i helgen! =). Mamma och pappa åker ner till Göteborg till Kusin Vitamin..så, då ska jag o daniel ta hand om huset ...(och då även gården).  Så, jag ska bo på landet i helgen..! haha. Det blir nog tok bra.

Nej, ska försöka ta och göra lite lunch åt mig själv nu...fast, jag är inge hungrig. men men.

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback