oj, igen.

Oj...nu har det gått en lång tid igen senast jag bloggade (det händer allt för ofta nu). Jag kommer ner i mina "antiblogg"-svackor, då jag inte har någon lust att blogga. Inte för att det är tråkigt eller för att det inte händer något i mitt liv, men jag har helt enkelt ingen lust.

jag tycker att det händer saker hela tiden! trodde att jag skulle få massa tid över nu när jag har varit sjukskriven, men tiden bar försvinner , har gjort något varje dag! helt sjuk. träffar folk, åker någonstans, går på stan och ja..massa!

Iallafall, igår var pappa och jag på IKEA i stockholm och shoppade litegranna, eller jag shoppade ;). jag köpte en ny säng! Tok fint blev det, mitt rum ser nu ut som ett hotellrum :). bild kommer upp straxt! Ikväll blir det idol med Ida och Emma.och imorgon utgång med kusin =). myspys!

ehm, jag ska försöka börja blogga lite oftare..men jag kan inte lova någe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback