Last week

Jaha..måndag igen. V. 46. (om jag inte är helt ute och cyklar). Iallafall, sista veckan som sjukskriven nu.. börjar jobba på måndag. (eller min sjukskrivning tar slut nbu på fredag, och sen ska jag börja på måndag- men det finns inga uppdrag, så jag lär gå hemma).

Helgen var jätte bra! I fredags var emma och ida här och såg på idol och fredag hela veckan. =). En lugn kväll med andra ord. Var ganska skönt att bara sitta hemma en kväll och inte göra någonting.

På lördagen så åkte jag iväg till Katrineholm och träffade jennie. Myspys! Jag tittade på hennes lägenhetn, (som var jätte mysig). sen tog vi en tur på stan och lunchade! väldigt gott. Ehm, sen for jag hemmåt, städade, duschade, åt och sen kom elin, jeanette, helena och åsa. (emma kom även förbi en sväng). Så, drack vi massa vin, pratade massa skit och hade det allmänt trevligt. Kvart över tolv så tog vi taxin till tellus och var där hela kvällen. Det var ju eric gadd kväll! ;). haha.

Idag så tvättar jag , och städar. kul? Nej, men det bhövs!

ja just det, igår var det ju fars dag. mamma och pappa kom hit och vi fikade med tårta =). mums*, sen gick vi på nya bond filmen, så nu har jag sett min första (och sista!) bond film. tycker verkligen att det är JÄTTE dåligt. eller, man kan ju offra sig ibland och se en bond film, men jag tycker verkligen inte att det är bra. Men, nu har jag sett en film iallafalll.

ska kila till tvätten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback