ericsson

Go´kväll. jag ska egentligen sova nu..eftersom att jag ska upp tidigt imorgon. Men, jag kände att jag behövde gå in på datorn i några sekunder.

har varit på ericsson i katrineholm igår och idag...det var helt okej. Har varit på roligare företag, men det fanns roligt folk där som förgyllde vardagen =). GREAT!

Så, idag efter jobbet for jag direkt hem till mamma och pappa och bytte däck på bilen. Så nu har sven vinterpjuxen på sig..=). han är så fin så..(INTE). hm, funderar på att köpa (till nästa år) vinterdäck med alliminiumfälgar..mycket finare. men men. efter att vi hade bytt däck, så fick jag mat av mamma. Så, jag slapp laga mat idag, skönt. Satt och pratade med mina kära föräldrar ett tag, och for sen hem till nyköping, hämtade upp ellinor, sen åkte vi direkt ut till ökna och hälsade på bror. Daniel bjöd på kaffe! =). mycket gott kaffe också, han är en jävel på kaffe alltså.

Kom hem ikväll vid tjugo över tio..en hel dag. så nu är jag TRÖTT! får se vart jag hamnar imorgon någonstans, chefen ringer väll imorgon vid åtta-halv nio tiden och berättar. hoppas att jag får gå hemma imorgon! haha, har jobbat två dagar och är redan trött på skiten. aja, snart är det jul*.

så, nu ska jag ta o nanna litegranna. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback