Tre dagar i rad

Jag hade kalas i onsdag...=). valborg. det blev väldigt lyckat..massa folk, massa alkohol...och så...=). tror att det var uppskattat av alla människor. Till slut så var vi väll runt 20 st i min lilla lägenhet...haha, det var fullt.

Vid halv tolv tiden blev det utgång..tyvärr blev vi lite utspridda då, visa gick till fika, andra olearys och andra hem...det var lite tråkigt. men men...jag gick till fika, som öppnade i onsdag, (äntligen!), och sen blev det rockbaren. mycket trevligt, dock lite för mycket dricka för min del..ehm, var lagom glad när jag kom hem.haha! PÅ torsdagen så var jag lite smått trött, ehm. gick väll upp vid halv sex....på kvällen. låg och sov i soffan hela dagen..så skönt!  iallafall,  sen senare igår kväll satt Ida, jag, ellinor och maggie hemma hos ida och spelade fia med hutt...=). mycket trevligt. sen ville vi gå på fest, så vi slutade i brandkärr...hos thaien? någon kompis till syster..haha, ida och var typ äldst där..men det var lite smått trevligt. intressant och se massa små 17-18 åringar vara onyktra. =O. jo...vi gick viäll hem vid två tiden, och sov hos idahoo =).

ikväll ska jag till jeanette och dricka lite vin och dylikt. blir nog även utgång ikväll...fika skulle jag tro.

aja...ska fortsätta vara trevlig mot ida nu. =). Som jag har umgåtts med konstant sen i onsdags eftermiddag...^^. haha, min lilla särbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback