Onsdag 21 maj

Har preics varit ute och power walkat med Idahoo...=). skönt, att gå en sväng och prata om allt och inget. man blir lite piggare utav att gå en sväng...förstår inte, har varit helt slut hela dagen, så trött. Gått runt som i ett dimmoln och bara varit trött, jätte svårt att förklara. hm, hoppas att jag är piggare imorgon.

Slutade tidigare idag, gick hem vid straxt efter tre...så, jag ska börja lite tidigare imorgon, (vid halv sju). Helt okej, det är ju bara en halv timmes skillnad..så, det är inte så farligt.

Jag har gått runt hela dagen och väntat på ett samtal ifrån arbetsteraupeften (eller hur det stavas), men hon/han har inte ringt...jag har väntat sen i fredags förmiddag nu...så, har dom inte ringt på fredag, så ringer jag upp....måste få arbetsskena.går inte att jobba längre annars. hemskt.

på fredag blir det tiimo! =).

Kommentarer
Postat av: iiiida

timo timo !! jajajajaajaja. imorron !

2008-05-22 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback