Måndag 26 maj

Hej hallå!

Måndag igen...har jobbat (som vanligt). blev dock ett litet avbrott ifrån jobbet mitt på dagen... fick tid i fredags på vårdcentralen, så nu ha jag fått arbetsskenor till armarna. Två stycken som jag ska ha på natten och en för höger handen som jag ska ha på dagen...kostnad: 500 kr?!?!?! så jävla dyrt. aja, hoppas att det blir bra nu...ska ha dom nu i tre veckor..blir det inte bra så..kommer frågan om operation upp. Nu vet jag iallafall vad som är fel...har fått bekräftat nu att det är karpaltunnelsyndrom, så det känns bra.

Jaoo..sen kom jag hem vid halv fem, bytte om och skulle hämta ida vid körskolan..och då startar inte bilen!!! Så, jaha..va i helvete...panik ringer pappa, och beklagar mig. Så pappa kommer ner med volvon nu..så får jag låna den imorgon, och så bogserar vi upp min lilla bil till proauto, och får hoppas på att dom kan ta in den imorron, annars har jag beställt tid till på torsdag...hm. hoppas inte att det är fel på hela motorn...det har jag absolut inte råd med!

hm..ja. så det har hänt mycket idag...kommer eventuellt kanske bli en väldigt dyr dag också..speciellt om hela motorn är trasig. usch, KÖP ALDRIG BIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback