Far away

Mitt bloggande går verkligen upp och ner, som en bergodalbana...vissa perioder så bloggar jag massa, sen så kommer jag ner i en svacka då jag inte bloggar nått. Om jag ska vara ärlig så har jag inte "hunnit" blogga på sistonde. Inte för att jag vet vad jag har hållit på med för viktiga saker..ehm, har promenerat, scoutat, jobbat, städat, tvättat och sovit. och tiden har bara försvunnit.

men vad har hänt i maria "maja gräddnos" (ehm..förklarar någon annan gång) liv? Nja, int så mkt..eller njo, kanske. det händer massa saker, hela tiden. Men inte saker jag tycker det är värt att blogga om. Vet inte riktigt...det var sol i helgen, maria gick i bikni. Marias NYA bikini...=). fin..*. Ja..sen har jag jobbat..jobbat och jobbat. Men det är härligt, trivs så underbart härligt bra på jobbet..har tills på fredag nu, får se om det blir förlängt, tror inte tyvärr att det blir det...=(. hm. aja...underbara människor där...kommer sakna dom alla. vissa mer än andra. =).

aja..ska ut och promenera nu med idahoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback