En väldigt lyckad helg

Jag har en grymt bra helg. Full rulle hela helgen. Så härligt.

Det började i fredags, då jag fick låna mamma och pappas nya bil...(tok nya bil!). Så härlig att köra, pappa skulle nämligen besikta min bil, (som inte gick igenom). Ehm, så jag åkte till jobbet...vid nio så åkte jag till vårdcentralen med armleden..ehm, och det är inte bra, för att förkorta det. Ska få arbetsskena till armen och ska upp till ortopeden. bilr det inte bättre, blir det operation. Iallafall, åkte tillbaka till jobbet och jobbade till två.

Väl hemma igen, packade jag ner lite kläder och ellinor, jag, maggie och isabelle åkte till katrineholm till linderoths tryckeri med kurs och programkatalogen som jag har gjort....träffade en jätte go kille där =). Som ska trycka katalogen. På fredags kvällen gick vi på musikal i flen, på BCPW. det var det estetiska programet som satte upp RENT, de var jätte duktiga. Jag grät i slutet....(ehm, estet). ^^:

sov hos mamma och pappa på natten..och lämnade tillbaka bilen...=*(. Ehm..lördag. vaknade, tvättade min bil..och åkte sen hem till nyköping...och igår kväll så var jag, ida, emma, lisa och massa annaat folk på lotsen, på rockkväll..grymt bra! =). förfestade hemma hos kusinen i stenkulla..mycket treligt! blev en lyckad kväll, lagom onykter, härlig musik, och härligt folk. Kan det bli mycket bättre?!...

Idag, vaknade jag upp hemma hos ida...och jag var inte bakis! yess....=). så, jag har städat hemma, ohc tvättat och hålller nu på att förberada maten...Ida ska äta här ikväll =). så jag ska bjuda henne på lyxmat.! ..

jopp..jag ska åka o hämta henne nu snart förrästen. ... hm, måndag imorgon. jobba igen. och jag ska vara grå klädd denna vecka (i bosch kläder), det kommer visst fin besök hela veckan, så måste vi små manpower människor vara gråa. men det kan ju vara kul och variera sig i arbetskläder. =S.

jopp. heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback